HALSEN IDRETTSFORENING

Velkommen til Sportellet

Her kan du bo med grupper hele året

Sportellet i Bergeskogen idrettspark benyttes av større og mindre grupper – som fotballag, sykkelgjenger, orienteringsløpere og korps. Her tilbyr vi rimelig overnatting med kunstgressbaner, håndballhall og sjønære naturområder rett utenfor døra.

Rimelig overnatting

Vi skreddersyr hvert opphold med ønskede treningstider og måltider. Noen vil klare seg på egenhånd, andre vil ha alt tilrettelagt.

Mange sengeplasser

Sportellet har totalt 84 senger, fordelt på tre ulike avdelinger. Rommene er av ulik størrelse med ulikt antall senger på hvert rom.

BÅTHAVN og badeliv

På Østre Halsen i Larvik har du umiddelbar nærhet til skjærgård, turterreng, butikker, kafé/restaurant og fine badeplasser.

En idrettspark i naturskjønne omgivelser

Alle avdelinger har kjøkken og tv-rom/sosialrom og trådløst internett. Garderober, dusj og toaletter er tilgjengelig i tilliggende garderober og i Bergslihallen. På klubbhytta er også vår egen «fotballpub» med storskjerm som kan bookes etter behov.

Klubbhytta

På klubbhytta serveres alle måltider. I underetasjen finner du «puben», Bakrommet, med tv og storskjerm. Her er også garderober, dusj og toaletter.

Sportellet 1 og 2

Sportellets hovedbygning inneholder to avdelinger, fordelt på 1. etasje og 2. etasje. Begge er utstyrt med soverom, fellesarealer og eget kjøkken.

Sportellet 3

Sportellets nyeste avdeling har direkte ankomst til garderobene og klubbhytta. Avdelinger har soverom, fellesarealer og eget kjøkken.

Hovedbanen

Vår hovedbane for fotball har kunstgress av nyeste standard. Banen har internasjonale mål på 108 x 68 meter, med overbygd tribune, innbytterbokser og elektronisk lystavle.

Treningsbanen

Vår treningsbane for fotball var den første kunstgressbanen i Larvik. Den fikk i 2017 nytt dekke, og fremstår som helt ny. En fullverdig 11-bane på 100 x 64 m.

Bergslihallen

Den tidligere hjemmebanen til Larvik Håndballklubb er fortsatt imponerende med parkettgulv, godt lys og seter/tribuner på begge langsider. Nye lystavler kom på plass i 2015. I foajéen er det kiosk og tv.

Bergslihallen

BAKROMMET

Priser

NB! Besøkende kan selv avgjøre om de ønsker alle måltider servert på klubbhytta eller om man vil ordne maten selv.

Overnatting

Fra kr 250,-

Per person per døgn

Sengetøy

Kr 75,-

Per person

Renhold

Kr 800,-

For hele gruppa

Storfine besøk

Vi har i flere år vært vertskap for Norges Håndballforbund, som flittig arrangerer treningsopphold for alle sine landslag her. Det var på sportellet i Bergeskogen at håndballjentene til Norge ladet opp før de ble verdensmestere i desember 2015.

Tidligere har vi hatt storfint besøk av både Champions League-klubber og Frankrikes U20-landslag.

Ta kontakt for å bestille ditt opphold!

Ring Tom Hetty på tlf. 922 10 611 eller send e-post til tomhetty.hif@gmail.com